Sunday, February 9, 2014

Elevator Pitch - LiveScripts



































Elevator Pitch - LiveScripts
Explica en 3 minuts

Presentació

Em dic Mingo Mendez, i com veieu, em dedico a la docencia,
Aquest soc jo, un moment culminant de la meva carrera!
m'agrada fer castells, ho faig com a dinamica de cohesio de grup,
això és una mele,
aquí vam fer una sessio de judo a terra,
i aixo es un harlem shake, un altre punt culminant de la meva carrera.
Vaig viure a USA quatre anys, i vaig treballar a la NYU,
Vaig treballar 3 anys per IBM amb assignacions a Alemanya, Suecia i North Carolina,
Participo en conferencies regularment, i he publicat alguns treballs sobre educació fisica, estats alterats de la consciencia, un article a Canada, i aquest Llibre a Alemanya.


Idea/Problema

La meva idea de negoci es una App interactiva basada en la versió original d'un guió de pel.lícula.

L'usuari llegeix el guió, ho pot escoltar i gravar-se la seva veu, contestar preguntes de comprensió i, una vegada familiaritzat amb el contingut linguistic, veu la pel.lícula.


Solució/ producte o servei

Creiem que es la millor manera de disfrutar d'una pel.licula en v.o.
i la millor manera d'assegurar processos psicolinguistics d'aprenentatge.


Avantatge competitiu

No n'hi ha cap iniciativa com aquesta a tot el mon,
la qual cosa el faria especialment ESCALABLE.


Mercat potencial i Quota de Mercat,

Nacional

Estudiants i docents (ESO, FP BATX. U.) …........................5.000.000
poblacio entre 25 i 55 anys, …..........................................7.000.000
TOTAL …..........................................................................12.000.000

ens conformariem seduint 1% d'aquesta poblacio per aconseguir 120.000 usuaris (no hauria de ser tan dificil quan el nostre competidor mes semblant te 64.000 lectors mensuals d'un paquet de 18 Euros).

Internacional

una quota de mercat semblant a 60 paisos ens donaria uns 7.000.000 d'usuaris a tot el mon en la previsió mes conservadora.


Model de negoci

Venda d'App per un Euro/unitat,


Necessitats de finançament i per a què són

No necessitem diners de forma immediata,
nomes suport institucional d'una banda, i una carta de compromis amb l'acord de finançar la traduccio del producte si provem la viabilitat del mateix al nostre pais.


Equip promotor i socis

Be, som tres germans, Josep Mendez, es professor de cicles formatius i llicenciat en Informatica,
Manel Mendez es controlador aeri i llicenciat en Fisica, i
jo mateix, soc professor de cicles formatius i llicenciat en Anglogermaniques.


Gracies per la vostra atenció.
FAQ
Com procediu a l'hora de triar una pel.licula i elaborar el guio?

 Mesos abans de l'estrena d'un DVD al nostre pais, contactem amb les Distribuidores/Productores/Estudis i demanem permis per editar els dialegs del film en una revista -paper o digital- simultàniament a la seva comercilitzacio. Els proporcionem així publicitat al seu producte sense cap cost adicional per la seva empresa, al contrari, tractem d'incrementar les seves vendes i podriem pagar drets d'autor.

******************************

Hem actualitzat l'entrada amb els resultats dels inversors, molt interessant, dos de tres reconeixen el caracter innovador del producte, i tres de tres aproven les meves habilitats comunicadores.





No comments: